DEREK DELGAUDIO’S IN & OF ITSELF
In In & Of Itself van Derek DelGaudio probeert een man door de illusie van zijn eigen identiteit heen te kijken, om vervolgens te ontdekken dat identiteit zelf een illusie is. Een intiem en krachtig verhaal over wat het betekent om er te zijn en gezien te worden, en de poging om de vraag 'wie ben ik?' te beantwoorden.
In & Of Itself van Derek DelGaudio is een nieuw soort gedicht. Het vertelt het verhaal van een man die vecht om de illusie van zijn eigen identiteit te doorzien, om vervolgens te ontdekken dat identiteit zelf een illusie is. De film laat op een intieme en krachtige manier zien wat het betekent om er te zijn en gezien te worden. Het verhaal gaat over de poging van Derek DelGaudio om een doodsimpele vraag te beantwoorden: 'wie ben ik?' Zijn persoonlijke reis groeit uit tot een collectieve ervaring die ons dwingt de grenzen van onze eigen identiteit onder ogen te zien.