Meet the Robinsons
Ga mee op tijdreis met de briljante jonge uitvinder Lewis om de familie te zoeken die hij nooit heeft gekend, en die in de fantasiewereld van 2037 leeft.
Dit spannende avontuur neemt je mee naar een fantasiewereld. Je gaat op tijdreis met de briljante jonge uitvinder Lewis om zijn familie te vinden. In de wereld van 2037 zijn hiphoppende kikkers en honden met brillen even gewoon als pratende dino’s. Door een rare wending ontdekt Lewis dat het lot van de toekomst in zijn handen ligt. De gekke familie Robinson ondersteunt hem bij het redden ervan.