Desert Coffee
Slab City is een krakersgemeenschap in de Sonorawoestijn en 'de laatste vrije plek in Amerika'. De bewoners leiden een zelfvoorzienend leven in kapotte trailers of oude schoolbussen zonder stromend water, elektriciteit of rioleringssysteem. Hun dichtstbijzijnde buren zijn het marinierskorps, dat oefent met luchtbombardementen in het gebied.