Gezocht: een vriend voor Cleveland jr.
Cleveland maakt zich zorgen omdat Cleveland jr. geen vrienden heeft en nodigt Ernie, de zoon van buurman Lester, thuis uit. Maar de verwaarloosde Ernie raakt te erg gehecht aan de familie, dus moet Cleveland jeugdzorg laten komen om Ernie terug naar huis te brengen.
Cleveland maakt zich zorgen omdat Cleveland jr. geen vrienden heeft en hij stelt zich tot doel om er zelf een te gaan zoeken. Wat later brengt hij Ernie mee naar huis, de verwaarloosde zoon van zijn buurman Lester. Ernie en Cleveland jr. worden meteen goede vrienden, maar als Ernie beslist dat hij liever bij de Browns intrekt dan bij zijn vader te blijven wonen, moet Cleveland jeugdzorg erbij halen om Ernie terug te brengen naar zijn ‘rechtmatige eigenaar’.