Disney's Snow White
Beleef de muzikale liveaction-remake van de baanbrekende geanimeerde klassieker van Walt Disney. Volg Sneeuwwitjes avontuur als ze door het magische woud trekt om aan de Boze Koningin te ontkomen. Daar ontmoet ze onze vrienden Bloosje, Dommel, Niezel, Giechel, Stoetel, Grumpy en Doc, die haar helpen met haar missie om het koninkrijk in zijn oude glorie te herstellen.
Disneys ‘Snow White’ is een levendige, muzikale liveaction-remake van de baanbrekende, geanimeerde klassieker van Walt Disney. Volg het tijdloze avontuur als Sneeuwwitje door het magische woud trekt om aan haar stiefmoeder, de Boze Koningin, te ontkomen. Daar ontmoet ze onze vrienden Bloosje, Dommel, Niezel, Giechel, Stoetel, Grumpy en Doc, die haar helpen met haar missie om het koninkrijk in zijn oude glorie te herstellen en wat liefde terug te brengen naar het land.