Ontheemd
De 126 komen aan bij een begrafenis die wordt verstoord door een gevonden lichaam. Daarna gaan ze naar een ziekenhuis waar een MRI-apparaat ontregeld is. Owen en Tommy voelen zich beiden ontheemd in hun huis wanneer Gwyn intrekt in het huis van de Strands en Charles schijnbaar de fulltime ouder wordt in het huis van de Vega’s. Ondertussen zorgt T.K. voor flinke deining in zijn nieuwe functie.