Little Girl Blue
Station 19 en 23 proberen Thanksgiving te vieren na de stroomstoring door de explosie in de buurt. De brandweermannen komen samen om te koken, te toosten op dierbaren die ze hebben verloren en om de familie te vieren die ze zijn geworden.