The Long Con
De overlevenden vrezen dat de ‘Anderen’ zijn teruggekeerd als Sun gewond raakt bij een mislukte ontvoeringspoging. Intussen lopen de spanningen op tussen Jack, Locke, Kate en Ana Lucia over het beheer van de luikcomputer.
De overlevenden vrezen dat de ‘Anderen’ zijn teruggekeerd als Sun gewond raakt bij een mislukte ontvoeringspoging. Intussen ziet Sawyer geamuseerd maar hogelijk geïnteresseerd toe hoe de spanningen tussen Jack, Locke, Kate en Ana Lucia oplopen.