Doctor Who: Joy to the World
Als Joy een geheime deur naar het Tijdhotel opent, ontdekt ze gevaar, dinosaurussen en de Doctor. Maar een dodelijk plan ontvouwt zich op aarde, net op tijd voor Kerstmis.