Home
Frank legt een belastende bekentenis af. Een schietpartij laat Sarah zich afvragen wat ze moet geloven. Rawlins gaat voor de kill.
Frank legt een belastende bekentenis af aan agent Madani en gaat ermee akkoord te helpen bij de gijzelaarsruil om de familie van Micro te redden. Het een en ander loopt echter niet volgens plan en na een schietpartij vraagt Sarah zich af wat ze moet geloven. Met Frank in zijn macht gaat Rawlins tot het uiterste.