Glass Houses
De spanningen lopen hoog op en geheimen worden gedeeld als de hele familie Walker op een rampzalig weekendje weg gaat.
In de seizoenspremière van het derde seizoen krijgt Kevin de sleutels van het vakantiehuis van zijn baas in Laguna Beach, en gaat de hele familie voor een weekend mee en deelt geheimen – waaronder de onthulling van een lang verloren broer of zus, de romantische relatie tussen Rebecca en Justin, en het nieuws dat Tommy Kevin wil ontslaan als de advocaat voor Ojai Foods.