Twee ballen, twee slagen
Na de dood van een zeer machtige burger in Camden – ene Richard Chubby – komt de zelfs nog gemenere kleine Chubby in de stad wonen omdat hij nu aan het hoofd van het familiebedrijf staat. Op een gegeven moment leren Earl en kleine Chubby een waardevolle les over opoffering.
Na de onverwachte dood van Richard Chubby, de machtigste man in Camden, komt de veel wredere en gemenere jonge Chubby weer in de stad wonen om het familiebedrijf te runnen. Terwijl Earl bezig is om weer een nummer van zijn lijst af te strepen, leren zowel hij als de jonge Chubby wat opoffering nu werkelijk inhoudt.