Drifting
Cian en Pat zijn al sinds hun jeugd beste vrienden en hebben het in hun kleine stadje in de Ierse Midlands voor het zeggen. Cian is blij met een leven vol drank en onenightstands, terwijl Pat genoeg begint te krijgen van zijn omgeving.