And Justice For All
Beckett en het team van het 12e district onderzoeken de moord op een student die Engels als tweede taal studeerde.
Beckett en het team van het 12e district onderzoeken de moord op een student die Engels als tweede taal studeerde. Als zijn klasgenoten niet met de politie willen praten, gaat Castle undercover als een Frans-Canadese immigrant. Zo komt hij te weten dat het slachtoffer twee kanten had.