Geen seks maar wel een rugzak
Het volgende nummer dat Randy van Earls lijst wil afstrepen, heeft te maken met het feit dat ze de vakantie van hun ouders hebben verziekt doordat ze een rugzak vol wiet in hun huis aantroffen. Randy en Earl hadden die in hun truck ontdekt en het huis in gebracht.
Omdat Earl nog steeds in coma ligt, gaan Randy en Joy door met het afstrepen van nummers op Earls lijst, zodat hij beter wordt. Earls ouders gingen ooit op vakantie en lieten Earl en Randy in hun huis achter. Toen ze door een vertraging terugkeerden van het vliegveld, ontdekten ze een rugzak vol wiet in hun huis. Carl, Earls vader, was laaiend en verbrandde het hele spul. Maar toen kwamen Earl, Joy en Randy thuis met een kwade drugsdealer, gewapend met een pistool, die zijn rugzak met wiet terug wilde. Carl kocht met de grootste tegenzin wiet van de plaatselijke drugsdealer Circus. Wat zal Randy doen om dit goed te maken? Of is het een taak die alleen Earl kan oplossen door naar zijn vader te luisteren?