Goodwill Hunting
Cheryl is nog steeds in Florida en zonder dat ze het weet, besluit Jim de garage om te bouwen tot sigarenrookkamer. Hij geeft alle oude kindermeubels en -kleren aan een goed doel. Maar net als ze alle babyspullen hebben uitgeladen, belt Cheryl met een speciale verrassing.