Pizza Boy
Jim neemt de pizzabezorger (Robert Belushi) in huis als diens vader hem het huis uit zet.
Jims favoriete pizzeria dreigt te moeten sluiten als de eigenaar en de pizzabezorger ruzie krijgen over de droom van de zoon om stand-up comedian te worden. Jim probeert de twee te verzoenen, maar neemt uiteindelijk een permanente gast in huis - zonder toestemming van Cheryl.