Flight
Een bedreigende situatie zorgt dat de artsen moeten vechten voor hun leven terwijl ze proberen elkaar te redden. Ben en Bailey nemen een beslissing. Teddy krijgt een verleidelijk aanbod. Richard plant een diner voor de co-assistenten.
De artsen worden geconfronteerd met een levensbedreigende situatie en moeten vechten voor hun leven terwijl ze het leven van hun collega's proberen te redden. Bailey en Ben nemen een beslissing over hun relatie. Teddy krijgt een verleidelijk aanbod. Richard plant een speciaal diner voor de co-assistenten.