Elio Fiorucci: Free Spirit
De modeontwerper die het buitengewone omarmde. Fiorucci: Free Spirit volgt de reis van Elio Fiorucci vanaf de straten van Milaan naar mode-icoon. Hij democratiseerde mode, bedacht stretch jeans en mengde zich met Warhol, Basquiat en Madonna in de hoogtijdagen van Studio 54. Ontdek het leven en de erfenis van dit buitengewone talent.