De black-out in de sneeuwstorm
Een zware sneeuwstorm veroorzaakt een stroomuitval in de hele stad, wat bijdraagt ​​aan de obstakels die het team moet overwinnen om een ​​moordzaak op te lossen die verband zou kunnen houden met een mogelijke ziekte-uitbraak. Wanneer Booth en Brennan tijdens de stroomstoring vast komen te zitten in een lift, staat Sweets klaar voor hulp van buitenaf.
Een zware sneeuwstorm veroorzaakt een stroomuitval in de hele stad, wat bijdraagt ​​aan de obstakels die het team moet overwinnen om een ​​moordzaak op te lossen die verband zou kunnen houden met een mogelijke ziekte-uitbraak. Wanneer Booth en Brennan tijdens de stroomstoring vast komen te zitten in een lift, staat Sweets klaar voor hulp van buitenaf, maar hij doet meer dan wat hem wordt gevraagd als hij een gevoelig gesprek begint over de relatie van Booth en Brennan. Intussen krijgen Angela en Hodgins zorgwekkend nieuws over de gezondheid van hun ongeboren baby, en Hodgins en 'stuudje' Wendell Bray (gastspeler Michael Grant Terry) werken creatief in het lab en zetten hun wetenschappelijke vaardigheden in voor het slachtoffer en de zeldzame ziekte.