Fool Me Once...
De mysterieuze omstandigheden rondom de dood van een arctische onderzoeker leiden Castle en Beckett naar de CIA. Castle denkt dat de moordenaar de onderzoekers voor de gek houdt.
Wanneer een arctische onderzoeker wordt gedood tijdens een poolexpeditie voeren de mysterieuze omstandigheden rondom z'n dood Castle en Beckett van de penthouses op Park Avenue naar de hallen van de CIA. Maar Castle's blijdschap om de vele wendingen die de zaak neemt, verandert in frustratie wanneer hij beseft dat de moordenaar hen allemaal voor de gek houdt.