Stomme dingen voor de seks
Als Conrads verrassing voor Nic, een uitgebreid valentijnsdiner, niet doorgaat, geeft hij de tafelreservering aan iemand die dat goed kan gebruiken. Mina en Devon onttrekken zich aan de viering van Valentijnsdag om erachter te komen waarom hun ogenschijnlijk zeer gezonde buur plotseling overleed.
Als Conrads verrassing voor Nic, een uitgebreid valentijnsdiner, niet doorgaat, geeft hij de tafelreservering aan iemand die dat goed kan gebruiken. Mina en Devon onttrekken zich aan de viering van Valentijnsdag om erachter te komen waarom hun ogenschijnlijk zeer gezonde buur plotseling overleed. Ondertussen geeft Kit datingadvies aan een patiënt met een seksgerelateerde verwonding, moet Irving een beslissing nemen over zijn niet erg discrete relatie met verpleegkundige Jessica, en geniet Bell van de dag in de OK.