Tommy Dearest
Commandant Strand en de 126 helpen een man wiens vrouw doodgaat als ze niet ondersteboven hangt. Grace ontvangt een telefoontje van een pizzabezorger die de schok van zijn leven krijgt. Tommy is bang dat Trevors jonge dochter kwade bedoelingen heeft wanneer ze probeert hen uit elkaar te drijven. Paul twijfelt om met Asha uit te gaan, omdat zij hem kent van voor zijn transitie.