Vakantie/Casino
Als het gezin op vakantie gaat naar een casino wordt Hal verbannen van het gokken, en neemt hij Malcolm en Reese op een rampzalige trektocht door de woestijn mee. Lois en Dewey winnen een gratis dag in een spa, en Francis brengt een eenzaam weekend thuis door met Craig.