Melinda helpt een buurman die bezocht wordt door de dode opa van zijn vriend.
Door allerlei vreemde gebeurtenissen twijfelen Melinda en Jim aan het gezonde verstand van hun nieuwe buurman. Pas als Melinda een geest aan de buurman vast ziet zitten, beseft ze dat de geest hem probeert om te brengen. Melinda confronteert de geest hiermee en hoort dat hij wraak wil nemen, maar pas als de buurman zijn kant van het verhaal vertelt, komt de waarheid boven water. Nu moet Melinda de geest en de buurman ervan overtuigen dat de dingen niet zijn zoals ze lijken.