Fantastic Lies
Op 13 maart 2006 had het lacrosseteam van Duke University een feestje. Wat daar gebeurd is, werd een nachtmerrie die levens veranderde, carrières beëindigde, de reputatie van de universiteit beschadigde en zelfs de toekomst van sport op Duke op het spel zette.
Lacrossespelers van Duke University hadden op 13 maart 2006 een slecht idee: nodig twee strippers uit op een teamfeestje. Wat er gebeurt is, werd een nachtmerrie die hun leven veranderde, carrières beëindigde, de reputatie van een universiteit besmette en zelfs de toekomst van de sport op de universiteit op het spel zette. Tot op de dag vandaag, tien jaar later, raakt het Duke-lacrosseschandaal nog de verkeerde snaar ver buiten Durham, N.C.