Father and Daughter
Een verhaal over de diepe band tussen vader en dochter dat zich afspeelt in het uitgestrekte Nederlandse landschap. Een vader neemt afscheid van zijn jonge dochter. Naarmate de seizoenen verstrijken, wordt het meisje een vrouw en sticht ze haar eigen gezin. Toch blijft het verlangen naar haar vader altijd bij haar.