Geluk
De tv-show waar Yasemin te gast is, gaat naar de reclame. Ekin luistert naar het gesprek tussen Taner en Yasemin backstage, legt de link en begrijpt dat Yasemin in feite de jager is. Na de reclame nemen Yasemin en Tamer het in de studio tegen elkaar op tijdens een spelletje. Terwijl Yasemin andere plannen heeft, sterft Taner een afschuwelijke dood tijdens de live-uitzending.