Fever Pitch
Drew Barrymore en Jimmy Fallon spelen samen in deze romantische komedie over een vrouw die de perfecte man ontmoet, om vervolgens te ontdekken dat ze moet concurreren met zijn eerste echte liefde: de Boston Red Sox.