Figaro and Frankie
De kat van Minnie, Figaro, probeert een dutje te doen, maar de kanarie, Frankie, wil per se zingen. Er ontstaat een ruzie waarbij de kooi van Frankie omvalt. Minnie denkt dat Figaro Frankie heeft opgegeten, maar de vogel is gewoon uit de kooi weggevlogen. Uiteindelijk wordt Frankie door Figaro gered van de hond van de buren en keert de rust in huis weer terug.