Fijne Moederdag!
Het is Moederdag en je moet niet onderschatten hoe belangrijk dat is voor een moeder. Barb zal er echter snel achter komen.
Isabelle denkt terug aan alle cadeautjes die ze door de jaren heen voor Moederdag gekregen heeft. Voor haar is het de beste dag van het jaar. Maar Barbara beseft niet hoe belangrijk die dag voor een moeder is. Daar zal ze echter snel achter komen.