Date Movie
Date Movie vertelt het verhaal van de hopeloos romantische Julia Jones (Alyson Hannigan) die eindelijk de man van haar dromen ontmoet, de heel Britse Grant Funkyerdoder (Adam Campbell).
De gestoorde geesten van twee scriptschrijvers achter Scary Movie, Aaron Seltzer en Jason Friedberg, zijn weer bezig. Deze keer halen ze uit naar het romantische-komediegenre! Date Movie vertelt het verhaal van de hopeloos romantische Julia Jones (Alyson Hannigan), die eindelijk de man van haar dromen ontmoet, de heel Britse Grant Funkyerdoder (Adam Campbell). Maar voor ze hun ‘Big Fat Greek Wedding’ krijgen, moeten ze ‘Meet the Parents’, een afspraak maken met ‘The Wedding Planner’ en afrekenen met Grants vriendin Andy, een spectaculair mooie vrouw die een einde wil maken aan haar ‘Best Friend’s Wedding’.