Nog één glas wijn.
De familie gaat naar een wijnproeverij en verblijft in het landhuis van de nieuwe baas van Haley, waar de enige regel is: raak de tiara niet aan. Ondertussen worden Gloria en Mitch uitgenodigd voor een feestje in het huis van Oprah, maar ze mogen niemand anders meenemen.