Free Fall
Als de verwarming telkens uitvalt bij Melinda thuis, krijgt ze bezoek van de geesten van een piloot en een stewardess die klagen over de kou. Aanvankelijk begrijpt Melinda de boodschap niet die ze proberen over te brengen, maar uiteindelijk ontdekt ze dat ze haar willen waarschuwen voor een vliegtuigongeluk. Ondanks haar pogingen om luchthavenmedewerkers te waarschuwen, stort het vliegtuig net buiten de stad neer, waarbij er honderden mensen omkomen. Het wordt Melinda's grootste uitdaging tot nu toe.