Full-Court Miracle
Een voormalige Afro-Amerikaanse topbasketballer coacht een groep Joodse leerlingen. De jongens studeren het verhaal van Chanoeka, Juda en de Makkabeeën en zien overeenkomsten tussen Lamont en Juda. Ze zijn ervan overtuigd dat hij een incarnatie is van deze Joodse held. Doorzettingsvermogen, teamwork en geloof staan centraal als de coach en het team de kampioenschappen voor ogen hebben.