On The Wings Of A Dove
Als Jim zich dagen achter elkaar onrustig voelt, ontdekt Melinda dat hij de geest voelt van een ex-gevangene die hij niet heeft kunnen redden bij een motorongeluk. Melinda moet de geest helpen zijn excuses aan te bieden aan de familie van een jongen die hij heeft gedood. Als dat niet lukt, moet Melinda hem helpen het goed te maken met zijn vrouw en zoon die van hem vervreemd zijn, zodat hij kan oversteken en zich kan losmaken van Jim.