Woody Harrelson speelt de hoofdrol in dit ontroerende verhaal over een jonge veroordeelde moordenaar die stervende is aan kanker en zijn dokter gijzelt terwijl hij wanhopig probeert Los Angeles te ontvluchten.
Woody Harrelson speelt de hoofdrol in dit ontroerende verhaal over een jonge veroordeelde moordenaar die stervende is aan kanker en zijn dokter gijzelt terwijl hij wanhopig probeert Los Angeles te ontvluchten naar een heilige Navajoberg in Arizona.