Hemel en Hel
Japan ligt in puin na de Grote Ramp. Kiruko moet een jongen, genaamd Maru, naar een plek brengen die de Hemel wordt genoemd. Ondertussen leven er kinderen in een crèche in een weelderig groene omgeving. Tokio ontvangt een mysterieus bericht, begint hij te twijfelen aan zijn omgeving.