Wapenbroeders
Terwijl Michael probeert meer te weten te komen over het ondergrondse netwerk van Burke, worden ze naar Cuba gestuurd om een gevangene te bevrijden uit een Russische geheime gevangenis. Om hem te helpen, moeten Fiona en Madeline een Russische bureaucraat laten opdraaien voor verraad.