Het Wijze Kippetje
Donald Duck debuteert in deze korte tekenfilm, Het Wijze Kippetje. Donald en Peter Pig willen het kippetje niet helpen haar mais te zaaien en zeggen dat ze buikpijn hebben. Als het oogsttijd is, helpen ze nog steeds niet mee, dus moet het kippetje het doen samen met haar kuikentjes. Het kippetje kookt het mais en geeft wat aan Donald en Peter, maar als ze goed kijken, ontdekken ze iets bijzonders.