Het is zomervakantie, en tijd om te zingen en te dansen voor de East High Wildcats. Met een zomerbaantje bij de country club zijn de tieners klaar voor plezier. Maar hun vriendschappen en relaties worden op de proef gesteld. De talentenavond komt eraan. Laten de tieners zich meeslepen door hun problemen of laten ze hun artistieke talenten vrij op het podium?