Homing
Lomper heeft stiekem een hypotheek genomen op alle bezittingen van hem en zijn echtgenoot Dennis, en bovendien geld geleend bij een stel criminele woekeraars. Met deze investeringen hoopt hij veel geld te verdienen, om zo het respect terug te winnen van Dennis. Als Lomper terugkeert van een smokkelreisje naar Amsterdam, eist de vuurwapengevaarlijke Vince dat hij het vrachtje te zien krijgt. Vervolgens gaat alles mis, maar de komst van een Koreaanse miljardair lijkt alle problemen op te lossen. Maar weer mislukt de hele onderneming, en nu loopt niet alleen Lompers huwelijk gevaar, maar ook zijn leven. Hij wendt zich tot zijn vrienden en neemt zelf steeds grotere risico’s. In een andere verhaallijn moet Horse zijn gezondheid laten beoordelen om zijn uitkering te houden.