De Getuigen
Nu hun vijanden er niet meer zijn, lijkt het of Abbie en Crane verder kunnen met hun leven. Maar dan wordt er een mysterieuze tablet gevonden waarop een nieuwe, duistere voorspelling voor onze Getuigen wordt onthuld. De twee bundelen hun krachten en gaan met de hulp van een oud amulet wederom op pad om de kwade machten te bestrijden.