Identiteit
Als Becks identiteitsschijf gestolen wordt, helpt Tron hem terug te vinden voordat z'n geheugen voor altijd gewist is.
Als Becks identiteitsschijf gestolen wordt, begint z'n geheugen het te begeven. Beck en Tron infiltreren in de criminele onderwereld van Argon om de schijf te vinden, voordat hij z'n geheugen voor altijd kwijt is en een doler wordt. Het mysterieuze programma Lux leidt hen door de complexe wereld van Purgos en haar kwaadaardige bendes. Tron en Beck moeten de schijf vinden voordat de Occupation die in handen krijgt en zo Becks alter ego - de Afvallige - ontdekt.