Head Over Heels
De onthoofde ruiter uit de Legende van Sleepy Hollow spookt rond bij Melinda. Wanneer het legendarische boek op mysterieuze wijze opduikt op de school van Aiden, vreest ze voor de veiligheid van haar zoon.