Mean Ghost
Na haar toespraak op Grandview High School ziet Melinda hoe de geest van een cheerleader haar voormalige teamleden aanvalt. Met de halve finales cheerleaden in zicht, probeert Melinda uit te vinden waarom de geest van een cheerleader haar voormalige team kapot wil maken. Melinda ontdekt een verband tussen de boze geest, de nieuwe aanvoerster van de cheerleaders, en een teruggetrokken 'gothic'-student en vraagt de coach van het team om meer informatie.