Suspicious Minds
Gabrielle besluit een glamoureuze liefdadigheids-modeshow te organiseren waarin de dames van Wisteria Lane schitteren; Susan ontdekt Gabrielles overspel.
Gabrielle wil een doel in haar leven en besluit een chique Halston liefdadigheids-modeshow te organiseren met de dames van Wisteria Lane. Maar Susan is niet erg liefdadig naar haar vriendin als ze Gabrielles schokkende geheim ontdekt; Lynette gebruikt haar zakelijke inzicht om een oppas te vinden; Bree besluit Andrews rebelse gedrag aan te pakken.