Illusion
Victoria en Conrad worden op de proef gesteld wanneer ze hun loyaliteit en verbondenheid jegens elkaar opnieuw bevestigen. Mason Treadwell graaft dieper terwijl Emily en Amanda hun best doen om hun verleden geheim te houden.