Undead and Unluck
Fuko Izumo, een meisje met de gave 'ongeluk', brengt ongeluk aan iedereen die haar aanraakt. Wanneer Fuko zelfmoord wil plegen, verschijnt er plotseling een ondode met een onsterfelijk lichaam. Hij is blij dat hij eindelijk iemand heeft gevonden die hem een echte dood kan bezorgen. Hij neemt Fuko mee en zoekt naar de opties om het ultieme ongeluk los te laten op het moment dat jagers van de Organisatie Tegen Ongeïdentificeerde Verschijnselen, ook wel bekend als de Union, hen achternakomen.