Inspector Gadget 2
Net als de rust is teruggekeerd in Riverton, gaat alles mis. Inspector Gadget is geschorst, Claw organiseert een nieuwe 'misdaad van de eeuw' en de burgemeester onthult een nieuwe, verbeterde vrouwelijke gadget. Kan het nog erger voor onze held?
Net als de rust is teruggekeerd in Riverton, gaat alles mis. Inspector Gadget wordt geschorst, Claw ontsnapt uit de gevangenis en beraamt een nieuwe 'misdaad van de eeuw' en de burgemeester onthult een nieuwe, verbeterde G2: een vrouwelijke robot, volledig uitgerust met gadgets. Kan het nog erger voor onze held? Ongelukken, foutjes, surveillances en afrekeningen volgen als Inspector Gadget en G2 de wereld gaan redden, met hulp van hun vrienden: nichtje Penny, haar hond Brain en de bizar uitgeruste Gadgetmobiel.